 |
Merhaba Hocam, bir problemim var ve aşamıyorum,birini çok seviyorum ben 28 o 47 yaşında ve evli ve çocuklu; ben onun öğrencisiydim, ona duyduğum hayranlık yerini aşka bıraktı.Onu tanıdıktan çok sonra facebooktan ekledim ve konuşmaya başladık, benden hoşlandığı izlenimine kapıldım bazı davranış ve konuşmalarından bir süre sonra ben ona duygularımı çok belli edince o kendini çekti, ve soğuk davrandı, bir gün ona ilgi duyan başka bir kadın arkadaşının varlığını sezdim, bunu söyledim 5 ayın sonunda beni engelledi. ve kabul edemedim duygularımdan ötürü sandım, hocam olarak kalmasını istedim hep hayır dedi, o kadar inatla yaptı ki çok çelişkiliydi ben de onu sayısız kez ekledim ,durumum saplantılı gelebilir size ama beni sevdiğini düşündürmüştü , ve git derken bile gitmemi isteyen biri gibi değildi. İki yıl hiç vazgeçmeden yazdım ve ekledim o da engelledi, ben onu gözlemledim ve o kadını ve ortak arkadaşlarını da haklıymışım sezgilerimde kadın ona aşıkmış, ve bu baharda uyandım anladım ki bu adam da ona boş değilmiş, hep sordum ima ettim , bana dürüst olmak yerine ne zaman bu konuyu açsam bana küfrediyordu, mayıs gibi onu görmek istediğimi, geleceğimi söyledim yine küfürle karşılık verdi bazen bir çocukla konuşur gibi seni annene söyleyeceğim babana söyleyeceğim diyordu, bazen de ona bir gün bir şey yazardım hem ardından çok romantik baktığı fotoğrafını koyardı yani hem beni seviyormuş ilgi duyuyor ve dikkate alıyormuş gibi davranıyor hem de çok kötü sözler ediyor kaba davranıyor,bana üzerime alınacağım çok davranışı oldu ama o kadına olan işaretleri ise çok fazla , ben burdan oturup gün boyu bilgisayar başında onları izliyorum, ve gördüğüm her şeyi ona yazıyorum bana neden kötü davrandın madem o kadına ilgin vardı san sorduğumda neden dürüst olmadın neden küfrettin bana diyorum hiç cevap vermiyor,mesajımı görüyor yazmıyor,acaba hesabını kullanan ikinci bir kullanıcı var mı diye düşünüyorum o değil de bir kadın mı küfretti yoksa diyorum , bir gün ben ona bana yalan söyleme dürüst ol, dedim ertesi gün kadın profiline ne kadar yalansız yaşarsak o kadar iyi diye yazdı, benim gördüğümden daha fazlası mı var aralarında diye düşünmeye başladım,geçen akşam ona sana benzeyen bir oğlum olsun herşeyiyle demiştim, ertesi gün kadın açıkta olan fotoğraflarını içeri çekti yalnızca oğluyla olan resmini dışarda bıraktı ve oğlunun resmini kapak fotoğrafına koydu, ard arda olunca şüphe etmeye başladım , yoksa ben çok odaklandığım için bilinçsiz telepati gibi bir şey mi oluyor anlamadım. Hazmedemediğim bu adam bana evliyim ben çocuğum var deyip bir üsrü küfrederken ,o kadına ise başka türlü işaretler göndermesi, bir gün bu adam eşiyle olan fotoğrafını koydu kadın onu listesinden çıkardı ve adam fotoğrafı kaldırdı bir gün kalabildi fotoğraf, fotoğrafı ise bir akşam öncesinde attığım mesajdan dolayı koymuştu, bana bunu bir kaç defa yaptı.. şimdi soruyorum ne sevgi ne ilgi duygusal hiçbir beklentim yokken neden beni üzdün , neden hakaret ettin , bilmediğim başka ne var, neyi anlayamadım ben diye soruyorum o beni cevapsız bıraktıkça ben öfke içinde boğuluyorum, sevgilim değildi ama ben çok sevdim , çekip gitmem gerekirken hazmediğim için nasıl küfredebildiysen öyle de anlat niye üzdüğünü o kadın için miydi diye soruyorum ..Kafama çok taktım ve ben bunu ilk kez yaşamıyorm daha önce kötü bir ilişkim olmuştu, kullanıldım karşıma dengesiz , yalan söyleyen çelişkili davrana erkekler çıkıyor , ve cinsel beklentileri oluyor bunların , bu nedenle çökkün bıkkın bir ruh hali içindeyim, bir sınavım var ona bile hazırlanamadım 2012 mezunuyum , ve yaşadığım ilişkiler yanlış insanlar yanlış temas bende hep iz bıraktı tüm yaşama sevincimi aldı , neden diye sorduğum da cevap alamıyorum ve hak etmediğimi düşünüyorum, kendimi koruyamadım duygusal bakımdan çok zayıf düşüyorum , ve karşı taraf benden kaçıyor.. Ben ona seni ve o kadını böyle takip edip her ikinizin ne yaptığını görmek zorunda değilim lütfen konuş benimle buna ihtiyacım var , anlamak istiyorum bir şeyleri ve sonra çık hayatımdan diyorum ama cevap yok mesajlarımı görüyor okuyor ama cevap yok... Sizce ne yapmalıyım ? Nasıl konuşmalıyım ? Onunla konuşmaya çok ihtiyacım var , bana neden böyle davranıyor ? 2 yılda çok şey oldu ve ben ona yazmaktan yoruldum , sır onu sevmiyim diye mi yapıyor ki bu bile çok yıpratıcı benimle hiç düzgün ve net bir biçimde konuşmadı alıp karşısına 47 yaşındaki adam bir ergen gibi hareket ediyor .. Üstelik evli bu gerçek beni zaten incitiyordu ki üstüne bir de başka bir kadın çıktı , birlikte olurlar mı bilmiyorum ama adamın da onu takip ettiğini görüyorum o kadın zaten takip ediyor bunu gözlemlediğim için söylüyorum , birbirlerini düşünmeleri bile kötü, ve ben buradan izliyorum , bu incitiyor kalbim iki kez ağrıyor , ona hayranlık duyuyordum , onu çok yücelttim , onu çok büyüttüm, çok sevdim, yerine kimseyi koyamıyor onunla hiçbir şeyi ölçülemez buluyordum herşeyini çok sevmiş, herşeyiyle tam bana göre demiştim , o birlikte hayatımı geçirmeyi istediğimi bir adamdı imkansız da olsa, her şeyin sonunda bugün hiç iyi değilim , çok yalnızım herhangi bir destek de almadım , bir destekten daha fazlasına ihtiyacım var , çok mutsuzum ve yorgunum , sizce nasıl toparlanabilirim ve o neden bana böyle davranıyor ,onunla nasıl iletişim kurmalıyım ?
nadia Tarafından Soruldu | 2017.06.11 |